JUST GO 4 IT, BE YOURSELF

Hela dagen har ba rullat på känner jag, fotat lite imorse till skolan osv (tjuvtitt på en bild,up there!) suttit och redigerat bilder, kollat igenom en massa osv.. Även suttit med andra personer idag, vilket jag uppskattar!
Ätit proteinrik mat idag, plockade med mig en sallad från Ica med typ BARA kött, dvs kyckling, tonfisk, keso, bla bla bla bla bla. o sedan skottat altanen, städat och satt in ett nytt bord i mitt lilla rum som jag har här tills den 27e. Även tränat lite coreövningar, Känns så fel att inte träna när man gjorde det typ 8 ggr i veckan förut. Så måste försöka hålla mig nyttig nu tills jag kollar på acticgymmet.
Coreträning enligt mig är den bästa muskelträningen om man är tjej/kvinna ( ba min åsikt! )........Nu snart ska jag lägga mig.
Har en uppgift imorgon med skolan att vi inte får använda telefon eller dator för att se hur beroende man är av face book, sms osv.. funderar på att dra mig ur, men vette tusan. Känns ju förf'n fegt! :/
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0