POCKETS OF FUTURE

Har funderat en hel del på förändringarna från Kiruna-people och Luleå-people. De flesta i Kiruna säger att det kommer liksom vara likadant här i Luleå som i Kiruna. Uhm, bullshit u guys! Jag ser då en hel del förändring redan nu. Kan vara fel för att jag bara bott här en vecka typ men ändå. Det är liksom skönt med nytt folk, nytt boende... inte lika skönt att sminket flyger åt helvette bort i blåsten. Men fungerar, jag är ju inte i Luleå pga sminket ändå så.
Men iallfall. Det jag har hört från andra är typ att Luleborna ba skiter i det förflutna rätt enkelt. I kiruna stannar det kvar och det är ABSOLUT inget fel på befolkningen så ni behöver inte ta illa upp. Det är mängden befolkning.
Nää. Lär inte flytta tillbaka till Kiruna! Blir att plugga direkt efter gymnasiet. Göra matten i 2an bara sedan har man det viktigaste för att söka. Jag tänkte välja Journalistik som individuella valet! Kunskap av att skriva osv är grymt bra att ha, inte bara för att bli journalist, men som vi alla behöver göra för att få jobb någon gång. Skriva ett CV! Det krävs en del kunskaper faktiskt... Känns som att en grymt najs framtid väntar efter gymnasiet!
MANDEE'S <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer ju sen, inte redan nu. Är ju inte samma sak när man är ny och ingen vet vem man är/när man inte vet vem alla andra är :) Hade också velat flytta och lämna kvar det förflutna här, menmen!



Kul att du trivs! :D

2012-03-12 @ 23:23:12
URL: http://johanna.devote.se
Postat av: JOHANNA

sv: Jo men det blir nog bra ändå, kan nog knappast bli sämre än här egentligen haha :) hade också velat bo i just Luleå, just för staden, den är precis lagomt stor :]

2012-03-12 @ 23:34:24
URL: http://johanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0