"RÅKADE" HANDLA LITE NYTT

Jamen ojdå, Råkade gå in på lite butiker idag. Hittade ett nytt linne som kommit in på Monki, och ba "Ååååh man ser igenom ju!" Också kom jag på, "Lösögonfransar måste jag ju också ha!" Så hittade jag på samma hylla en skugg-läggning (kommit på ett eget ord) det är som ögonskugga fast för ögonbrynen (y) , så den slant också med! Sedan kände jag ba, "aah men det är ju bättre att jag köper något smycke eller något istället för att köpa mat eller nå dricka för pengarna", så jo, gick på glitter och ba ååååh, till ett par öronhängen. NU ska jag lämna kortet hemma! Annars kommer jag hamna hos något kartonboende som vuxen!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0