TALK THAT TALK

Känner mig extremt vuxen! Har vart i skolan, åkt hem med bussen, fixat mat och städat, varit ute o sprungit till Ica.. och ja, bara det! Seriös jag är fetingbäst idag känner jag! Typ vart glad och tillomed bjudit mina gäster på kaffe, Hur schyst är inte det?!
Såg 2 av mina grannar idag, en tjej vid 20års åldern som typ... handlar på Ica Kvantum (smygreklam) och snygging på andra våningen. Stod i korridoren med mina mysshorts o skulle föra min biggma röda väska till förrådet, så kom det ned 2 assnygga killar och jag ba, OMG! Typ rusade ut till förrådet i hopp om att jag skulle snubbla och dö av hjärnkross, Men attans! Jag klarade mig... aja lite andra ord sagda då, och tänkte eftersom att jag vill att dom ska hitta mig på facebook så skrev jag en handgjord lapp med mitt namn på brevboxen (får inga brev hit) för att dom ska ba " aaah dendär bruden på 1an heter Amanda!" typ.. man kan ju alltid hoppas?
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0