♡ YOURSELF MORE

Shiit vilken helg, shiit vilken dag, shiit vilken huvudvärk, och bara för att jag har sån tur har jag även friluftsdag idag som typ alla domdär killarna i 3an ska ha med oss små tjejjor o killar i 1an, Faa-aan att jag ens frågade om gympan, men aja, vafan ska man göra. ta livet av dig? ja tack gärna! (Nä sånt skämta man inte om!)
ÖH FÖRRESTEN! Flyttat in i lyan nu, fett mysig när den är så liten, men va lite nervöst att sova ensam i en studentlya, knäpptyst och asmörkt för första gången, HAHA vilken tönt jag är! Me like maahsälf
Men så ringde Mr Dick o räddade mig :
Jag: Hallåååååh?
Mr Dick: Amandaaa,sover du?
Jag: Nej men vill inte spela med dig för jag måste sova, har friluftsdag imorgon.
Mr Dick: Okeej, men sov så gott då.
Jag: Mmm du med hejråååh
KLICK! Seriöst, Efter att ha pratat med Mr Dick så somnade jag! Fett coolt, vad var det med samtalet som gjorde att jag somnade? Ja jag vettefa---an ! Men gode gött vare, Nu ska jag dra, Mera bilder får ni senare av typ allt o alla! ;)
MANDEE'S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0