Är det bara jag som...



tycker att mollys blogg på förstasidan är småpatetisk?
[klicka på bilden för att komma till hennes blogg] alltså ursäkta mig, förstår liksom dethär med hennes fobier och sjukdomar och att hon vill att man tar henne på allvar. Men att hon liksom delar med sig så jävla mycket om hennes liv, hennes blogg menyer är sådär " tyck-synd-om-mig " hon skriver om fobier, allergier, sjukdomar och jaa allt, and yeah you kidding me? Hon är 23 bast och skriver inlägg som heter tex. " jag hatar mitt fula face " Kom igen? Vem vill vara tillsammans med en deppig en? Går då mycket bättre med lite självförtroende och goa miner tycker då jag iallafall.. Är jag jätteelak som skriver detta om henne, vill verkligen veta...



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Fobier och sjukdomar påverkar en människa mer än vad man kan tro, förmodligen kan hon inte helt 100% leva ett vanligt liv pga detta men får iaf nånting utav det, dvs nånting att skriva om och de är skönt för oss andra som delar samma fobi som henne att läsa hennes blogg :-)



Tror inte hon tänker om nån vill vara tsm med henne eller inte genom det hon skriver heller ;-) Hon är väl sig själv och går ut med sina hemligheter och hoppas på att någon ska gilla henne för den hon är. Härligt tycker jag ! :-)

2012-05-19 @ 14:26:04
URL: http://ijf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0