Kvinnokroppen är det finaste gud skapade fan!


Okej, en del reagerar nog på rubriken rätt fel, typ är hon lesbisk (vilket det inte är fel att vara), men kan säga rakt ut redan nu, jag tänder BARA på killlar!

Iallafall.. Alltid när jag ser någon som är mer "utanför" eller som man ser mår dåligt pga sitt utseende. Jag brukar ALLTID ge dom ett leende för att visa att dom duger till något. Visst, folk säger liksom att jag ser sur ut ofta men det är inte ett dugg sant, är en skitglad person som älskar mitt liv, som älskar mig själv.

Fattar inte vart folk finner "ego" med att man älskar sig själv, det är bra. Hey, du är fan perfekt som du är...liksom so fucking true. O vill ni veta det SEXIGASTE EVER som finns hos tjejer framför killar? Självförtroende och självkänsla! Det säger att du älskar dig själv som du är. Jag har försökt övat mig till det en hel del, men sedan utan att jag märkte det så tänkte jag ba, ahmen shit vad vacker jag är. varför tänker inte alla så?

Liksom du är perfekt om du har fett eller inte fett på låren,mage,armar osv.. Du har ett perfekt ansikte för det är fanimig liksom ett mirakel till varför du är född lille vän, så fundera lite... Är de värt att må dåligt över sitt utseende, eller är det värt att njuta för livet och finna sin vackra sida liksom?

O det spelar ingen roll om man liksom sminkar sig flera lager, solar, använder löshår, manikyr osv.. för det använder jag. Det är ju en del av dig som du går ut med! right?

Vet vore bättre om jag vloggade för att berätta mer tydligt hur jag menar.... men ni fattar väl lite?


Kommentarer
Postat av: Frida

Så jävla rätt, bra skrivet Amanda!:)

2012-05-29 @ 20:51:11
URL: http://fridaerikajohansson.devote.se
Postat av: Julia

Riktigt bra skrivet amanda! Helt rätt! :D

2012-05-31 @ 09:38:29
URL: http://xkiwigreenx.blogspot.com
Postat av: Filip

Med tanke på att gud enligt Bibeln skapade kvinnan från ett manligt revben...



Då måste manskroppen vara over-the-top vacker.



Ibland är det bra att ha en Y-kromsom alltså.

2012-06-16 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0