Taggar till sommaren!



-Sommaren är på G och jag är grymt less på att gå runt med läskig hårfärg som är typ sjukt utblekt så kommer färga det blondaste jag kan.. tänkte barbie-blont men det kan ju dock slita väääldigt mycket. Men Rebecka ska hjälpa mig!
-Sedan så ska jag inte sola på solarium nåmer, tar hyfsat mycket pengar som jag måste ha till sååå mycket mer så kommer köpa ngn kräm man smörjer in sig med och bli brunare på ett mer "naturligt" sätt..
-Kommer även börja fixa mina naglar ordentligare, funderar på att beställa en tid hos Anna i
Kiruna, men skeptisk över de, ska se om dom vill växa ngt, om dom gör det så blire bara mer awesome.

TIPS OM MANNIKYR ELLER SOLNING? SKICKA EN KOMMENTAR, JAG SVARAR TILLBAKA!


MANDEE'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0