VAD KAN JAG ÄNDRA PÅ? KÄNNER DU DIG "TRÄFFAD" PÅ MIN BLOGG?



I min blogg vill jag att ni alla läsare ska känna er bekväma utan att bli dömd över något eller få ångest. Vill bara skriva dethär fast att jag bara har ca 70-90 besökare/dag. Spelar inte ett dugg roll hur många det är, spelar mera roll över hur ni ser på mig som administratör för bloggen och hur ni tycker att jag skriver.


Det är logiskt att inte stanna kvar på en blogg man tycker är patetisk och tråkig. Bryr mig inte om hur många besökare jag har, för min blogg är ett intresse dvs, att jag gillar att leta upp och kolla kläder på nätet, fota samt visa upp "dethär har jag fotat" osv... Men såklart vill jag ha besökare, dock ser jag det inte som förr, fast att jag hade haft 10 000 besökare per dag kan jag känna att jga inte behöver pengar för det, vilket är en lättnad. Förut ville jag tjäna, men nej ej, inte nu!

PS. Spelar ingen roll vem ni är och hur ni är, kan vara i vilken storlek, kön, sexualitet osv... Alla har rätt att säga sin åsikt, så nu när ni har chansen! Vad kan jag skriva om för att ni ska känna er bekväma?

MANDEE'S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0