+ Har ni sett?

programet "stalkers".. så jävla creapy! Jag och Rasmus följer den och tycker det är så läskigt att det finns såna som verkligen förföljer och spanar då det inte har med den personens liv o göra? Hur kan man ens få idén att stalka någon? Jag hade vart dödsrädd.
 
Jag har ingen stalker, tacka gudarna för det.. men finns 2 personer som bara fortsätter och fortsätter o skriva, med en som jag inte känner höll det på i flera månader då han skrev mer och mer och verkligen ville ha kontakten. Fast att jag dissade honom dagligen. Tror de flesta vart med om det? eller är det bara jag?
 
Hittade även på aftonbladet att fans har blivit fiender till kändisar.. Vilket man förstår, världen är liten proppat med idioter som gör vad som helst för andra. Då det inte är en social kontakt kan det även bli värre. För då man sitter vid datan är man en feg jävel som kan skriva vad som helst, men hur i rena hela helvetet förfölja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0