+ I'm happy with him

Vill ni höra min tragiska skitmorgon? okej, bra.
Rasmus pappa väckte mig 06.45 då jag egentligen skulle kliva upp tidigare pga. att bussen gick 07.55... Så jag hade rätt så brottom, Vi hann PRECIS till bussen MEN så var den bussen helt full och jag och en annan tjej fick stå där i väntan till 07:40... Sedan visste jag inte om vi skulle ha studiebesöket 08.30.. så jag fuckade ur. Är sjukt trött pga. att jag somnade ungefär vid 03:00 och vaknade av mitt första alarm klockan 05.00... men jag snooza ju så sover lite där emellan även om jag vaknade upp rätt bra vid 06.15 och höll om Rasmus så tänkte jag "håll dig vaken" men nej, det gjorde jag ju inte och nu känner jag bara att jag är smått deppig, trött och lack. Fuck länstrafiken!
 
.. Jag kan ju tänka på helgen, att den vart najs iaf. Vi har ju vart på äventyrsbadet, skött hundarna, sussat hos Rasmus morsa, åkt bil (vart i kiruna ons-fre) och bakat en paj och en sjukt god kladdkaka med glasyr och hela kittet! Nu blire fetingdeff och diet, jajjämän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0