+ JÄVLA ÄCKELVÄRLD

Många ser mig nog som en glad, söt och stark tjej med en fin insida. Vilket jag inte kan säga att jag inte har för hade tex. aldrig någonsin varit otrogen mot någon eller skriva/ flirta med någon då jag har ett förhållande. samt en massa andra grejer då jag vet att jag inte vill såra någon och vill helst alltid ställa upp för folk.
 
Men när jag är arg så är jag RIKTIGT arg. Dock inte långsint men jag är envis som fan.(vilket jag själv tycker är drygt) Har lärt mig att säga ifrån, pissa på folk som inte bryr sig ett dugg om andra.. men då det kommer till en viss personer som gör något illa mig eller mina nära, som är riktigt respektlöst. Så gör jag allt för att det ska kännas lika hårt/tungt tillbaka. Löser det något eg? Nej.. men man lär dom något KANSKE? Om dom då inte är helt klar/retard i skallen. Respekt ligger nära min sida. Tycker man ska ha respekt för andra och behandla personer rätt istället för att tro att man är någon som är så jävla mycket bättre än alla andra. Jag respekterar nästan alla, dom jag inte respekterar är dess personer som faktiskt är lite småretard uppe i bollen. Kan gälla vad som helst, mobbning, kränking, förhållandeskitgrejjs och allmänt hot eller att ngn beteer sig riktigt svinigt för att förstöra någon eller något.

Pratade med en kompis igår då han berättade om en tjej som var i ett förhållande. men stötte på honom, ville festa och hänga osv.. + att hon lät andra killar ta på henne. Då hon liksom hade sitt förhållande skrivet på facebook så visste även alla andra om det och hon skyllde på att hon blev misshandlad av sin pojkvän vilket som var en lögn eftersom att dom verkligen kände honom. Var ligger respekten i denna sits?
 
INGENSTANS, Inte från en endaste kille eller tjej som var inblandad i detta. För det första ska man lära sig att aldrig förstöra någon annans förhållande oavsett hur klängig den tjejen (vill verkligen inte kalla henne tjej eg) är. Liksom att förstöra ett förhållande är mera ett intryck av att man aldrig kommer respektera den personen senare heller. Från tjejens sida.. snälla dö din fi**a! Alla fattar det stora retardmonstret där. och vem fan skyller på att den man är tillsammans med inte är tillräcklig, skadar en osv.." det är ingen förklaring, utan en bortförklaring. samma sak med fylla " jag kommer inte ihåg det " Nä men det hände, DU gjorde fel ändå då du vet att hur full eller hur bäng du än var så vet man att man har ett förhållande..
 
Nu går jag och lägger mig, är så jävla less på alla sviniga so fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0