+ Just want her fitness

Idag och till Mars blir det väldigt hård träning, inget planerat.. inte vad man heller ska ha, ska gå resultat efter resultat och använda måttband och spegeln. Inte några störda mål efter vad vågen visar. Förr slarvade jag med frukosten som bara den, men nu äter jag frukost och försöker fylla på med en nyttig och proteinrik måltid då jag känner att jag är hungrig eller helt enkelt bara vill prestera mera på gymmet. Börjat med kvarg, sallad och massa kött för att få det bästa resultatet som möjligt, klart äter jag som "lördagsgodis" godare mat på helgerna.
 
Jag är inte ute efter att gå ned i vikt, utan att bygga muskler eller få muskler att bli mer synliga på kroppen. Pinnig.. ja ska inte säag något om det för som ni vet "kroppar är kroppar" men vill se bra ut hela tiden och sexy när kläderna är av. Inte för att jag ska blotta mig, utan för att jag ska känna att jag mår bra, den ändå som får se mig naked är Rasmus, hehe! ;)Benen, magen och rumpan är de viktigaste delarna som jag vill ha förändrade. men no discoträning... tränar hela mig, fan så taggad jag är!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0