+ Kosttillskott för att gå ned i vikt

+ ALLT kan helt klart genomföras enkelt utan kosttillskott om man har mål och motivation till att träna och hålla sig ifrån onödiga kolhydrater. Jag gick ned 12 kilo på en månad till en början utan kosttillskott men då hade jag en viss motivation om att jag SKULLE klara det. Kommer ihåg hur jag riktigt pressade mig själv på rullbandet.
 
+ Hela Sverige är nog full av människor som tror att man ska nå mål genom att bara dricka sitt kosttillskott.. Men nejnej! Du kommer gå upp i vikt då magen inte är van vid "Normalt" intag. och det kan bli dubbla vikten av vad du gått ned som du går upp, INGE BRA! och då måste du börja om på siffran 0 igen.
 
+ Regelbunda måltider! Skitviktigt, På beskrivningar av kosttillskott så är dom väldigt noggrann med att beskriva hur och vad du ska göra för att nå dina resultat. Det är ingen idé att köpa kosttillskott om du inte är redo för resultat dvs. Tryck inte i dig den maten som är "motsatt effekt" tex. snacks, hamburgare,pizza om du syftar från början på att gå ned och nå dina mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0