+ Om 29 dagar.

Heheheh, nu tänkte jag skryta lite. inte till alla 94or då men till alla yngre än mig, höh! Fyller 18 om 29 dagar, OM 3 VECKOR! Trodde knappt att jag skulle leva med den klantigheten jag är född med, hehe. Så nu sitter jag och Rasse och funderar ut lite utomlandsresor till typ Thailand eller nå annat soft ställe.Vi både behöver nog lite miljöombyte AND IT FEELS GOOTH! Så ska nu snart kamma hem craze  för å deffa ihop sig.. bli lika het som charlotte perelli dvs. höhö och ni som undrar vad craze gör med kroppen? Det får en att prestera sjukt bra på träningen, både kondition och styrke. Sitter och funderar på om jag kanske köper det senare för vill ha det till en början om jag verkligen känner att motivationen till träning kastar sig i diket. Men motivationen fixar sig på tumblr. bara söka lite tränings bilder så fixa sig allt, Halleluja moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0