+ EN DIAGNOS?


Somnade direkt jag kom hem, eller ja ett samtal med Rasmus vid 17.00 och sedan låg jag och sussade gott i 2 timmar. Inte tagit upp datorn på hela dagen, var först vid 21.00 jag tog upp datorn då jag kikade på gymgrossisten och facebook'ade. Lider jag av en diagnos eller? för.. det är inte likt mig. En dag med Amanda är liksom :
 
1. Snooza till sista minuten innan bussen 2. Långa dryga skoldagen 3. Springa till bussen hem eller träna 4. Hem, ta upp datorn 4. Äta 5. Datorn 6.Tv 7.Dator..
 
Då kanske ni förstår varför inte jag kan göra en " vad händer i veckan lista " .. För den hade VERKLIGEN bara sugit balle. Nää.. är inte trött men tänkte göra mig själv ett försök av att försöka sova, som tur packade jag inte upp mig med en kopp kaffeey innan bädden, hehe.. big mistake O.o
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0