+ FLITIG

Känner mig extremt flitig idag, läst tidningar, bloggar samt att jag vart in på msn och läst om kändisar. coolt!
 
Jag läser knappt dom stora bloggarna nåmer. Kikade in på kissies blogg idag men var väl inget som var direkt roligt o läsa. Kommer ihåg när man satt där framför datorn, 14 år och det blev en dröm att bli som dom. Men nejnej, riktar mig nu till mina riktiga vänner som jag träffar i verkligheten, familj osv.. sedan så är det ett stort + att det finns folk jag inte känner som gillar min blogg. Så drömen om att bli stor bloggare finns inte kvar nåmer fast att jag stod där ett tag med ett x 100-tal besökare och snackade med Erik som hade sin kontakt med Dessie.
 
Mirakel ska hände av en slump medans en dröm ska man kämpa sig mot. så äre. jajjämän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0