+ Jag har din rygg

Bläääh, bara jag som mår lika jäkla dåligt när mitt hjärta far iväg. Haft så bra lördag och söndag..fredag ska jag inte ens nämna ( fucking shit ). Känner verkligen att idag behöver jag honom. Myst hela dagen idag. vart o handlat, lagat mat och tvättat.. ändå har det vart underbart.
 
Nu äre väl bara att ligga i sängen och kolla på dumburken. Är face-off ( sminktävlingen på 6an ) om 30 min. Sedan solsidan, partaj och lite annat najs. Får roa upp mig lite innan jag somnar. får hoppas jag inte vaknar "under sängen") som chrille brukar säga) imorgon. Känns inte najs att typ vakna klockan 07.00 men är då lika o dra sig upp ur sängen för att få sitt lilla betyg och fina studiepengar. yeay!

Kommentarer
Postat av: Mia

riktigt fin blogg, bra skrivet och fina bilder! :)

2012-11-04 @ 18:20:12
URL: http://Miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0