+ NEWS IN HERE!

 
Läste just att monster energy ligger bakom 5 dödsfall. Vaafan? Min brorsa dricker ju det som fan och det står på aftonbladet ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15659281.ab ) att hon var 14 år, fick en koffeinförgiftning och dog av en hjärtattack. Tackar gudarna att jag aldrig varit direkt "inne" i att dricka energidrycker. Någon gång har det hänt men dricker ju knappt ens läsk så varför energidryck?
 
Tycker inte att personer ska skita i detta och tänka " bara 5 stycken från hela världen" det är ju ändå dödssiffror från något man får i sig och som säljs i våra butiker. Såg även på tv4 att dom skulle förbjuda på vissa grundskolor energidrycker pga. dom från 10 år och uppåt dricker oerhört mycket av det.
 
Vad tycker ni själva? Eftersom att jag varken är förtjust eller beroende av energidrycker så kan inte jag ställa alla åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0