+ Till Korven om medusa'N!


Korven: gjorde du piercingen själv? gjorde det ont? :D

Mitt svar: Nej gjorde inte den själv, har lovat mig själv sedan min fjortistid att aldrig stoppa in en nål i mig själv igen, haha! Så var en kille som gjorde den, använde sig av en viss tång som han tröck hårt med för att hindra smärtan av nålen, Kan säga att jag höll på dö. trodde jag skulle va lite sådär gangsta, för trodde verkligen att det skulle vara ungefär kul. hehe. Blundade hårt och sprutade tårar, jag bölade inte men ja... det gjorde ont. ^^
 
Mandee

Kommentarer
Postat av: korven

okej, tycker det är jätte fint, du passar i det sjukt bra! önskar att jag hade lika fint utseende som dig :( :)hehe

2012-10-11 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0