+ Vad är ens problemet!?

Vissa folk förstår jag mig inte på. dehär med att man mår dåligt psykiskt och tror att man är den som har det jobbigast i världen, och bara för att man har det jobbigast i världen ska man vara fittig mot andra. Jag menar.. visst om man mår dåligt, är väl tillåtet att inte alltid vara på topp, men att det ska gå ut över andra är BARA respektlöst. Man borde väl söka sig till folk som får en att må bra istället.. kanske? + att det finns ALLTID någon som har det 1000 ggr värre än en själv. Nog har jag mått dåligt i månader, nästan år utan att det gått över. det var pissigt men inte var jag elak mot andra, fittig mot andra för det. Nää.. då tycker nog jag att det går mer till att vara en sjukligt elak person, för är då fan inte ens mående som styr ens beteende till dom trevliga personerna.
 
Och vad händer när en person blänger, hatar och är helt enkelt elak mot en trevlig person? Joo.. den jävligt trevliga personen kan faktiskt bli jävligt elak tillbaka för INGEN orkar med en person som är precis så...
 
Jalla Bye, idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0