+ Vill ha dig till dagen jag dör då jag är lycklig

 
Vaknade upp hos min Rasmus imorse, taggat skoldagen med en hel del fotografier och fina klassisar. Känns verkligen bra för mig nu när jag bor i Luleå, må säga att NTI var rätt val med tanke på Hjampis i Kiruna. Folk var så elaka och här inser jag att jag kan vara mig själv mer än vad jag någonsin kunde i Kiruna och blir ändå accepterad.
 
Min kära mors mor har en liten afterwork'are ikväll så ligger här med lilla hunden. Vart på långpromenad med henne och matat henne, just som jag skulle göra.. dock fick hon i halsen SNACKA OM HJÄRTATTACK. Magpumpade henne lite och sedan gick de över, dagens hjälte! Nää nu ska jag bädda ned mig, sluta oroa mig om (Ja.. privat) och kika lite tv i förhoppningar av att man sover gott inatt. tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0