+ IT WAS A WEEKEND MADE BY DIAMONDS

 
Knappt använt facebook eller mobilen ihelg, vilket är jävligt konstigt men sjukt skönt. Antar att måååånga vart arg på mig då jag inte haft energi för o svara och kollat 1a säsongen sons of anarchy. Vart hemma i Piteå denna helg, Mamma bjöd mig och Rasmus på middag i lördags och i söndags vart det sunderbyn (sjukhuset) samt lite mat inne i luleå oså. Är hemma nu efter 5 dagar, kikar igenom kameran och helgen. Blev en underbar start på lovet, Hjärtat mitt bjöd även på en finfin lunch i Lördags på Thai Garden, beställde in en cider men måste få säga att jag aldrig försökt ta mig in på krogen och att sist jag festade var sjuukt länge sedan, tycker jag förtjänar det eftersom att jag inte ens hade ett sommarlov. ( TILL DIG MAMMA, JAG ÄR EN LUGN FLICKA )
Hoppas ni haft det bra!
 
MANDEES
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0