Can't keep me down

Sovit som e stock inatt, hade inte så svårt att sova, helst inte md tanke på att man sov med rasmus i ett flertal timmar både lördag och söndag. Dock lika svårt att vakna upp på morgonen, vaknade 10 min innan min buss gick så fick dra på mig kläderna snabbt och rusa iväg, tackar gudarna att det tar mindre än 1 minut att gå till närmaste busshållplats. Känner att engelskan går lite smått segt nu efter att man inte pluggat det på ett halvår. men nog funkar allt, kurserna från förra terminen måste jag ta igen, har inte riktigt kommit igång med det. Så ska komma igång med dom kurserna nu i veckan. planera dom, se vad jag behöver fråga om osv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0