+ Fick en liten fråga!

Fått många frågor nu på senaste tiden från både Fredrik, Rickard och många andra lärare om VARFÖR jag/vi andra i klassen bloggar! Vissa har sagt att det är kul och att man såklart vill ha många besökare på sin blogg. Jag har just skrivit en liten essay på engelskan om själva spamet i en blogg, om att koppla den till facebok osv. och att det INTE är bra egentligen med tanke på att man har typ 400 personer som kan se vad man gör. Men ändå kopplar jag den, varför? dock kom jag på mig själv..
jag bloggar för att jag själv känner att jag vill visa bilder jag tagit, bilder jag redigerat, collage med mode. Det är sånt jag är stolt över, därför vill jag att folk ska se dom och i själva verket låter helt enkelt ordet "uppmärksamhet" för bitchigt för å vara mig,för ser det inte som att man vill få uppmärksamhet när man bloggar.
Då vet ni, bloggar inte för er. utan dehär är en blogg med mina intressen och verk jag skapat. jag hoppas att ni gillar det! puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en bra inställning på det!
Jag har länge tänkt på vad jag vill med min blogg och om den är för jobbig och så... Så jag har inte riktigt haft koll VARFÖR jag bloggar.. :/ Men nu vet jag! Tack, du hjälpte mig tänka till där xD

2012-09-22 @ 00:59:41
URL: http://starsinstorage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0