+ Okända små hjärtan.

Skriver lite på Engelskan om bloggens besökare osv. Dehär med att ha sin blogg om ens privatliv öppet för världen och varför det blir lite "Blog fight" ibland via negativa kommentarer. Som det var förr för mig typ. Vilket som har chockerat mig när jag flyttade till Luleå är att jag på 3 fester har jag träffat personer som vetat vem jag är pga. min blogg. Helt okända personer. Har dock fått en väldigt bra kritik från dom, Vilket jag är glad över. Undra hur många där ute i olika städer som fasnat för min blogg? mestadels är det nog vänner från facebook som gör ett besök, men ibland undrar jag varför man fastnar för bloggen? Skriver på mitt egna sätt så undrar vad det kan göra som gör mig unik och direkt jag börjar blogga får jag tillbaka en statistik på 70 personer och därifrån så höjs det. väldigt najs om ngt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? :)

2012-09-10 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0