+ Om vi så snackar förhållande ännu en gång.

Tror/känns som att en hel del människor överdriver dehär med pojk och flick-vän lite för mycket. Som att det bara finns ett "oss" då man har ett förhållande. Inte typ " hur mår jag själv?" osv. Jag själv känner att jag mår bra över Rasmus, har inte så stor koll på vad han gör om dagarna men har förtroende för honom, och han för mig... till en del.. tror jag iallafall.Om det är så att man inte har förtroende för den man är tillsammans med så kommer det sluta med detta: 1. det är mera olyckliga tider än lyckliga tider 2. det kommer ta slut.. tyvärr.
Är inte något jag bara säger, är något jag upplevt. Man njuter inte av sitt förhållande på ett mer logiskt sätt, de mesta kommer upp i problem och sedan rök om man går och oroar sig. Därför är jag så lycklig med Rasmus. Han låter mig ha den kontakt jag har med vem jag vill och samma sak gäller då honom. Okej, man kanske slänger en liten tanke på fundering vad han gör osv. Men de är inget man grubblar över.
 
Jag har nästan bara killkompisar som står mig nära, den ända vännen är väl Rebecka som jag öppnat mig som mest till och sedan är resten killar. Det vet han och vem f-n vill förstöra en vänskap mellan två personer!? det är ju helt puckat stört.
 
Sedan om killen dissar elle ignorerar dig, gör det isf tillbaka medans du har kul och kör på i ditt egna liv med vänner. du kommer tjäna på det. tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0