+ Typical ungdomsfyllor.

Började tänka på fyllor. Nu pratar jag inte om mig och bara om vissa jag sett, men ALLTID på en fest är det första man ser en tjej med hela hennes handväska i bh,n och det är bara på fyllan som allt hamnar där? Ojsan, ciggpaketet sticker upp, vad har du mer där? jahaja, lite smink och mobiltelefonen. Vill säga att denna grej har jag också använt, smidigt och bra och inge fel på det... men TYPISKT tjejer (y)
 
Sedan är det alltid dehära med övertrevliga personer som man vet egentligen inte är såna. Dom kan säga hej och vara huur glada som helst men eg är man en okänd bi-aa-tch i deras ögon.
 
Alla tjejer ska visa deras solrand efter summer 2012 och drar ned brallorna/shortsen/kjolen till knäväcken. dom kan inte tex visa axelbanden? eller ba vika ned en del från bh.n... eller inte visa något alls. för jag menar. Vad ska man säga? "ooh shit " "fint" "oj" "aha".. Ni ser ju, inte det finaste samtälsämnet om ni förstår hur jag menar?
 
Alla börjar även spotta, dreggla och sluddra.. somliga kräks och deckar. Vaknar upp med en viss baksmälla.
 
Dömer ingen, riktar mig inte mot någon, säger bara det mest "typiska" och måste säga att jag alltid kommer tro att dom minderåriga har roligast! ;D och är det bara jag som är med om detta eller märker detta? O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0