Baan Thai och Allstar

Gårdagens festligheter gick som jag ville.. ungefär. Kom till Luleå med buss vid 19,tiden. Efter de så satt jag o ladda min mobil på max medans jag väntade på att hela gånget skulle komma fram.
 
När vi väl hade möts osv.. gick vi på baan thai och käkade lite middag, och jag tackar gudarna över min smarta hjärna som sa åt mig "Amanda, ät en middag nu" så tog tre rätter, en cider till maten och sedan tog jag o Eric varsin tecuila. Drog vidare till allstar (Johanna va också med oss btw) och där satte vi oss i ett bord o chillade lite smått och sedan började jag partajja på dansgolvet, nästan så att jag glömde bort att mamma skulle hämta mig, och ja vid halv 1 kom hon och Janne från Piteå-Luleå för å hämta mig <3 fatta gulliga dom är!!
 
Anyway, resan var väl smått sådär jobbig men duschade och gick o la mig då jag kom hem. sov som en prinsessa och vaknade sedan av en bok av sms i mobilen, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0