Det var väl på tid'n?

 
Var väl på tiden att göra ett litet inlägg idag? WOOH, känns som att det var längesedan som tusan. Har inte ens bloggat något på min LEDIGA tid eller min SJUKA tid, då jag bara ligger inne... Nejnej, blogga gör man i skolan då man inte har så mycket tid tydligen. hehe (a)
 
Iallafall, vad har jag gjort unde lovet? Var i Kåbdalis första helgen där fre-mån och torsdagen kom mamma hit till stugan i piteå, så passade på att sova hemma då. Efter Kåbdlais har jag mest tagit det lugnt, vart sjuk i 3 veckor och ÄNTLIGEN är jag frisk, tacka gudarna att det kom en påsk så jag slapp vara frånvarande så jävlarss mycket.
 
Bilden är tagen i Kåbdalis från sittliften, cool jag är som jag åka sittlift vaaaah? ;P .. skojja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0