Imorgon äre löööördag ;3

En vacker dag idag! Fikade med papi o Lotta (hans tjej) idag på kafé rost, gick en runda på stan, tränade samt hämtade brädan, käka gomiddag med mami, Janne, brorsan o Moster osså till sist så åkte man en runda på stan med Johan. Känner mig nöjd med denna runda i Kiruna för denhär gången, bara synd att man inte hann träffa fammo något, men får ta det nästa gång. Btw, detta "retard'a" paketet som kom in på posten som jag inte visste va det var.... var ännu ett jäkla bankkort, VAFAN!? Antog att det var pengar, men nehe, fick ett till bankkort -.-
 
Imorgon sätter man sig på tåget igen mot Luleå/Piteå.. så får man mysa med hjärtat Lördag kvällen, blir bra det! :) Nu ska jag fortsätta sysselsätta mig med något, kanske skapar en liten fanblog till min lilla broder ;) He make music u know ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0