Kan inte sluta böla!

Min lingonveckan började igår. Och som alla tjejer blir.. lite deprimerade, arga, ledsna och allmänt känsliga.. Så fick jag någon slags extrem fuck-my-life-feeling igår.. Tyckte min dag var hemsk, bråkade med Rasmus på morgonen men vid lunch började jag lugna ned mig. Min mage kurrade på, var sjukt hungrig och hade glömt matkortet hemma, som tur var så hade jag med 2 påsar varma koppen iaf, så fixade kokat vatten i en kopp och började röra om de med innehållet i påsen..Tänker för mig själv " ah men 50 kcal per påse, tar 2 påsar så jag får mera energi i mig"..
 
.. just precis då jag var inne på att häva ned den andra påsen i koppen kommer lilla Hanna och drar sin väska mot sig, men olyckligtvis så har jag min kopp där o hon drar ned den med hela sin väska... Alla började garva, tillomed jag fast att jag var i ett tillstånd där jag tänkte "o shit vad hände nu?? säg inte att detta hände!?" men jo... jag gick till toan, samtidigt som jag asgarvade så grät jag sönder, kände hur mycket den maten betydde just då, tänkte att inget på dagen kunde gå rätt.. tänkte allt det negativa just då. Hur sjukt är det att börja böla över en varma koppen som hamnar på golvet liksom? Vadå PMS!?
 
Men det var inte över än, när jag hade slutat o var hemma så var jag stressad pga. att det mesta skulle vara klart igår, jag pratade i telefon med rasmus medans jag diskade och bara grät i telefonen.. det är tyvärr inget jag kan kontrollera själv, Deprimerad som fan.. sa till Rasmus att jag aldrig hade mått så dåligt, kunde inte sluta gråta och såg ut som någon slags panda. Fast att Rasmus säger då jag är arg o har min PMS, " men tänk på att kontrollera din ildska om det är så att du vet att du har mens" (VAD SARU?!) så lät han snäll denhär gången o försökte trösta mig.. Sedan for jag med mamma till Piteå o hem till Rasmus o då hade han köpt en stor godispåse med extra mycket choklad. Blev så glad, betydde så mycket.. Foodlover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0