Nästa hårfärg, Hjälp mig, Rösta här!

Är sjukt jobbigt och dyrt att använda färgbomber konstant. Jag menar... jag tränar 5 gånger i veckan, jag vill tvätta håret ofta men försöker att tvätta det varannan dag. Då jag väl tvättar håret så åker 1/3 dels tub i, En tub går på 139:-.. Kan ni tänka er det? ungefär 139:- / vecka pga. att man har en viss hårfärg, Därför behöver jag nu hjälp med att klura ut en ny hårfärg, ta snälla någon annan än den jag har.
 
Det är smidigt, enkelt..
Bara att klicka vad du tycker! Visst är jag väldigt nöjd med denna hårfärg, men det fungerar inte i längden, man blir bara less på det hela -.- Funderar på svart kanske?
 
+Rösta nedanför

 

Omröstningen Vad tycker du, ska bli min nästa hårfärg? finns på fnul.se.
Skapa enkäter gratis och snabbt! (Gratis och ingen registrering krävs)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Använd bara torrshampoo mellan träningarna så behöver du inte tvätta håret så ofta! Finns ju dem som har lite färg i sig så de inte blir så där grått :)

2013-02-24 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0