Vallsberget, Lindbäcks stadium, Piteå

I söndags så var jag o Rasse o åkte på vallsberget, var jävligt soft ändå, O gick hyfsat bra. Har inte ställt mig på brädan på ca 3-4 år, trodde jag skulle dö där i början ett tag, fick nå tjorv i liften också (tacka gudarna att det bara var småbarn där) Men sedan gick det bra å åka, Lilla Rasmus tog med mig in i skogen också, där jag VERKLIGEN trodde att jag skulle dö, var en massa hopp, jag har ju hoppat innan, även i big jump'en men småhoppen var tillomed skitsvåra nu. Fick igång det efter ett tag men ungefär allra sista åket så vet jag inte vad jag gjorde, ramlade omkull, slog vänster skinka såå jävla hårt att jag trodde jag skulle svimma samt att mössan o brillorna bara flög iväg. Men yeah buddy! Tog mig upp som ett bad ass o fortsatte åka. Hoppas nu på att det blir en andra gång o åka för i år, så jävla roligt! (y) Men nästa gång ska jag absolut ha en hjälm på mig, livsfarligt ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0