Beach 2013, Hur blir det av?

 
Tjonixen! Ännu några träningsknep jag vill dela med mig, Några som hör av sig till mig då dom vill veta hur jag gick ned osv.. Som jag sagt, kommer aldrig berätta för er hur jag gick ned under 2010-2011, för jag blev helt insatt i att gå ned, var inte nöjd med mig själv och varenda gram jag gick upp fick jag ångest av.. och gjorde det tyvärr bara mer ifrån mig då jag såg att jag gick upp.
 
Finns ingen som säger att du måste gå ned till beach 2013, Utan för er några kanske ni känner att ni vill få mera muskler och fixa till er kropp. Då är det viktigt att du äter ordentliga och proteinrtika regelbundna måltider. Ha gärna med proteinshakes, men använd dom som mellanmål eller innan eller efter träning.
Ingen discoträning är bra, så om du bestämmer dig för att träna och fixa till dig själv så ska du isf köra 4-5 gånger i veckan, alla muskelgrupper ska tränas! Om du bara tränar mage och inge rygg tex, så kommer du få ryggproblem och fel hållning.Muskler är kopplade till varandra.
 
Att gå ned i vikt är en annan sak, om du syftar på att gå ned så ska du jobba på kondition och styrketräning. Alla säger " man ska inte äta kolhydrater ", Men jo det ska man visst, men inte en lika stor mängd som i en "vanlig portion" med pasta. Pasta är en ren energikälla, så du ska även äta lite av dina kolhydrater. Det gäller att du har motivationen till konditionen, för en del (stor mängd) så är det de tråkigaste som finns, men det är det bästa du kan göra med din kropp. Bestäm en viss tid då du tränar kondition, ex. 30 minuter/träningsdag och jobba på musklerna likadant som jag skrev ovanför. Här kan du även lägga in "diet meal" som en målersättare eller mellanmål. Bara du tar och äter regelbundet.
 
 
Vad händer om jag byter ut mat till kosttillskott?
 
Till en början går du ned, ja! Men du kommer inte alltid att leva på kosttillskott. De flesta som slutar går upp dubbelt av dess kilon de gått ned. jaa..Okej om det kan vara en måltidsersättare, fine! Egentligen tycker inte jag ens att det ska vara det men är bättre än att byta ut all mat.
 
Är jag säker på att jag har rätt kosttilskott?
 
Du kan alltid läsa om kosttillskotten vart du beställer ifrån, jag rekommenderar alltid gymgrossisten.com, där har dom forum från kunder som testat och dom beskriver även ordentligt om produkten.
Om du köper ditt kosttillskott från en hälsa o kost butik eller apoteket kan du också alltid fråga personalen, dom ska kunna vad det används till och vad det är bra för, om dom inte kan det. Gå därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0