"Att ha framtidsdrömmar"

Hello alla wannabee's, skojja..!  Sån sjukt ovärd dag idag, Tog bussen in till stan och sedan till skolan, under flera dagar har jag kännt av en liten piece of förkyldning, men har klarat mig. Tills idag, Kom till skolan, kände hur seg jag blev. Höll på att somna direkt jag var framme.
Hes som en gås så skickar jag mejl till Frank och Britta att jag far hem o vilar upp mig, Är lika bra så jag kan träna så snart som möjligt igen. sedan hämtar jag ny-mattan på mommos jobb och far hem. släpar runt fetingmattan från Piteå sjukhus hem till klubbgärdet. PROMISE, blev fett lack på mitt liv under vägen med dendär feta mattan, packning, dator osv... så ville bara stå och skrika och gråta som en barnunge. Men istället tog jag fram mannen i mig själv, greppade mattan och gick så fort som möjligt hem. Om något så fick jag lite pump i biceps'N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0