Drömmer mig bort i bilder, kroppar och känslor.

Idag är en såndär känslosam dag, jag sitter på tumblr och drömmer mig bort i bilder, kroppar och känslor. Vilket jag tycker är väldigt skönt just denna dag. Läste för ett tag sedan ett blogginlägg som Ida i min klass skrev (http://idanoren.devote.se), Hon skrev ett inlägg om att hon funderade väldigt mycket och om alla människor skulle tala ut vad dom kände,tyckte och funderade på så skulle de flesta hamna på ett psyke. Väldigt logiskt ändå. Jag är en av dessa stora funderare,grubblare..som bara kan ligga ned och tänka över livet och sina känslor, skapa en egen liten värld i mig själv där alla tankar ser ut som en tankekarta, kanske ni kallar det grubblare? Men för mig är ordet "grubblare" då man tänker på något med en negativ inställning blandat med oro, som nöter bort ens hjärna och som gör att man bara vill sluta tänka. Men just denna dag går det inte att grubbla för mig, det är det som är bra med tumblr. Jag har en känsla, bläddrar ner och får en annan. Åter och åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0