FU** THIS SHIT

Ligger äntligen hemma med min förkyldning i min underbara säng. Känns bäst att bara vara hemma och ta det lugnt då man är så pass sjuk som jag är just nu, Jag menar hosta så att det känns som att jag ska kvävas är väl inte det normalaste? Börjar bli jävligt less på detta virus. Något som är tråkigt är väl att ingen av mina vänner har kommit förbi och ens kollar på lägenheten, liksom bott här i snart en månad. Förstår väl dom som bor i Boden och Luleå osådär, men dom andra som har hyffsat nära och som hänger här i Piteå mycket. Alla vet hur mycket jag har sett fram emot att flytta, och alla vet att det betyder som fan. Nää.. Vissa personer är jag lite smått besviken på...
 
Äsch. orkar fan inte ens tänka på det nåmer. Nu ska jag ligga och kolla tv ett tag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0