I ain't got time 4 dat.

Ser förjävlig ut idag, tyvärr. Måste vänta tills onsdag då jag får pengar för o köpa färg till håret, just nu går jag med mitt oreanga/ljusrosa hår i en toffs i förhoppningar på att samhället ändå ska tycka att jag är fin, Dehär emo-svarta under ögonen kan jag som tur fixa nu, sitter på bussen och jaa.. finns inte så mycket att göra så varför inte sminka mig? iallafall liiite. Förstår inte hur i hela helvetet jag orkade finsminka mig varje dag förut, liksom wtf!? Vaknade 05.00, ibland innan det, bara för att se bra ut.. jag är en annan person nu. Och eftersom att jag ena dagen går med rosa/gul hårfärg i toffs till knallrött långt (löshår) kan man säga att jag byter ut den jag är sådär varje dag. hehe.. skum jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0