"Kunden har alltid rätt"

Måste få klaga lite på länstrafiken tyvärr, har nu vart med 2 skitresor denna vecka o i slutet av förra veckan. Förra veckan vare en kvinnlig bussschafför i 50 års åldern på 100-bussen som var hur sur och frinig som helst, Jag var ju vänlig som vanligt (brukar vara det till bussschaffisarna och personal i butiker, no reason..just the way it is) frågade om en tur och retur-biljett, så svarade hon vresigt "det är ju fan inte ens någon affär", sedan så hade jag tagit betalt o allt så skrek hon över hela bussen o frågade min ålder, jag sa " skolungdom", då hon svarade "Jaaa.. men hur gammal är man dårå?" , "18" sa jag... och hon "jaa då vare då rätt".. Jävla fittkärring.
 
och idag var bussen 35 minuter sen, kom försent till min idrottslektion och får fan verkligen hoppas nu att jag får närvaro över att jag iaf gick o tränade på actic resten av tiden som fanns kvar (tränade lektion och lunch) Vill se förbättringar från er och det viktigaste av allt är att man är trevlig mot sina sk. "kunder". Vad jag lärde mig på Marknadsmedia så vare att "kunden har alltid rätt". "kunden ska ha den största respekten inom yrket" Men nää..

Aja nog med det, Mår iaf skitbra nu efter att jag tränat. Gick grymt bra idag. Sprang på gick i vanlig gång (7ans level)--> 10ans level med uppförsbacke --> 12ans level . (y) Nu är jag tillbaks i skolan och ska nu ta tag i arbetet!
 
 
btw, Bilden längst ned har Elin tagit, here u find her --> http://miichelin.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Elin

faaanks for the link mandiiiz <3

2013-03-12 @ 13:36:25
URL: http://miichelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0