Ni är änglar på jorden


God morgon. Började min dag med att sätta på lite kaffe och kika på "vakna med NRJ", efter det tog jag upp datorn och började kolla min egna profil på facebook, det är 508 foton med minnen. Kommer ihåg att jag skapade min facebook 2009, men la aldrig upp bilder då. utan började väl då jag gick i 1an-2an på gymnasiet, dock tagit bort väldigt många bilder också, står helt enkelt inte ut med att ha massa förjävliga gammla bilder på mig själv. Skäms ju. Men har iaf sparat några. Ex, av dessa gamla minnen (som är dom jag minns bäst och tycker är de bästa) Är nog alla galna partykvällar jag och Rebecka brukade ha, Helst på sommaren då vi for till Piteå och bara festade en hel helg. Sedan minns jag alla dessa knäppa minnen jag hade med en väldigt bra vän som var som en bror för mig, Adam... Han var ju så knäpp! Kommer ihåg när det var två små stugor på coop-parkeringen osså började han väl spela någon teater där som skulle föreställa pippi långstrump, Liksom... wtf!? X') och han Limpan och många andra brukade sitta på sibylla om kvällarna, och därifrån har jag ett foto (y)
 
Tappat kontakten med många vänner, dom som jag gått i grundskolan med och vänner från Kiruna. Men är väl sånt som händer då man flyttar till en annan stad, får nya vänner och skapar en helt ny livsstil. Den ända vännen jag har kvar från grundskolan är Rebecka, Vilket jag verkligen uppskattar. Försöker ha kontakt med henne så mycket som möjligt, fastän att hon bor i Gävle och jag här i Piteå. Men sedan så har ju jag hittat många nya bra vänner, helst mina klasskompisar! Vissa dagar känns det som att jag bara går till skolan för att typ sitta och surra med dom, haha! Och vissa dagar känns det som att jag överlever mina vardagar pga. mitt hjärta Rasmus. Det är olika från dag till dag. So...
 
Love you Rebecka, Love you klasskompisar och Love you hjärtat Rasmus! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0