BARA HASSLA PÅ SOM HASSLARE

 
Tjäeenah, Ni anar inte hur slut jag är efter träningen. Har först kört kondition ca 20min, sedan ett styrkepass ca 1 timma och efter det så tog jag och sprang på trappmaskinen 10 min. Dock jävligt skönt och är stolt som tog mig till gymmet på morgonen eftersom att då jag kom dit så var jag jävligt trött i skallen.
Resultaten börjar även komma, oavsett om jag vill det eller ej, haha! Har fått en hel del muskler, det ser jag och känner jag. Min mage har tappat fett men mina magmuskler gör så att det inte syns, den börjar bli lite hård iaf (y) Ser även att tjurnackN börjat komma, vill dock inte ha den. Men man ser ju på mig att jag tränar och att jag är hälsosam, vilket som bara är positivt.
 
Nu är jag på skolan iaf, sitter och väntar på att Elin o dom ska komma från dagoberts. Sedan är det resurstid och foto-lektion och sedan är det slut på denna dag. Härligt värre, Nu ska jag arbeta med dendära engelskan! pööööss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0