GJORDE ETT STRESS-TEST

Om jag ska vara helt ärlig över hur jag känner och mår i dagens läge? Jag är grymt stressad, stressen kommer från ingenstans. Jag själv vet inte om jag är stressad över skolan, livet osv.. Med denna stress så kommer ett visst psykiskt dåligt mående, asså man blir som orolig och får utt 1000 tankar i huvudet.
 
Jag googlade om stess och gjorde ett stresstest på 20 frågor.
Några av dessa 20 frågor stämde in på mig och min livsstil väldigt bra, som om jag är orolig utan att behöva vara det, om jag känner att krav ska uppfyllas, om jag känner att jag blir arg och att det drabbar andra osv..
 
I slutet fick man se vad man kunde förbättra, och från o med nu ska jag testa med detta nedanför och se om det fungerar. För om ni tänker er.. Att gå runt från morgon med att hinna, till att bara hinna hinna hinna hinna, skynda skynda skynda skynda 1000 tankar 1000 tankar 1000 tankar rädd rädd rädd orolig orolig orolig. Aldrig en lugn stund.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0