Rasmus fyrkant

Ja, Vi avbröt den mysiga kvällen med filmen "sune i grekland" för att Rasmus skulle göra ett väldigt viktigt "körkortsteori test" Nu har han fastnat där, hans ögon blir allt mer och mer som fyrkanter då han sitter här på gymgrossistens hemsida. Vad gör jag då? Jo sitter här o ego-picsa mig själv på gifyo.com. Det är dock inte första gången detta händer.
 
Dendära Rasmus är dock gode bortskämd, Igår hade vi bestämt oss att vi skulle sova ifrån varandra.. klockan började närma sig 22.00 och tänkte för mig själv när jag låg där och värmde mina fötter mot hans lår.. "åååh snart måste han gå" Men Amanda Jeanette Berggren var smart denna gång, gav han en massage för att han skulle bli sömnig, duschade av hans rygg för att sova rent och bäddade fint till oss både för att han skulle bli läskad av min sköna säng. Fungerade utmärkt, och jag behövde inte ens klia hans fötter! Kan ni tänka er, Kvinnor är allt smarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0