sökt till 30 + jobb..

Äntligen klar med det nationella provet. Iallafall den värsta (skrivdelen) .Har nu psykologi och håller på att snacka om "kriser". Såg ni humorgalan igår? Tyckre den var otroligt bra, jag och Rasmus började prata om att resa till Indien eller liknande var det finns fattiga familjer, uppleva det lite och kanske försöka hjälpa på något sätt. dock kom vi ju på att något sånt borde man göra då man har fast lön och bra jobb. men vaafaan, aja. Söker fortfarande jobb också, börjar bli sjukt drygt känner jag. ändrat mitt cv ännu en gång och känner att det bara är jobbigt att tänka på att jag sökt till 30+ yrken, och inte fått något svar alls ( endast peace and love ) Om jag inte får något jobb far jag väldigt lätt på peace and love, vägrar vara här hela jäkla sommaren. usch nää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0