TRÄNA DAT ASS!

För en gång skull på flera månader så kommer jag med en rimlig buss sådär 45 minuter innan jag börjar än att jag  tar en buss som gör att jag blir 10 - 15 minuter sen. Känns väldigt skönt faktiskt.Just nu sitter jag o småsminkar mig lite i förhoppningar av att läraren kommer säga att vi får ha dagens foto-lektioner utomhus. Känns så drygt att sitta inne då det är grönt, skönt, varmt och vackert ute. Här i Luleå är det även så fint att sitta ute vid norra hamn då det är så varmt och då det inte blåser så mycket ute, som idag dvs. Går till 13:20 idag, då det är fotolektionen som börjar om 5 min, lunch och sedan en till fotolektion Ska till mommos jobb och ta en kaffe o hämta mina nya skor som hon tagit med. (Dessa platå-converse) och sedan ska jag fara och träna, blir lite lår,vader,höft och ASS att träna idag. Redan taggad, denna dag känns underbar! <3

Kommentarer
Postat av: Emil

Vilket gym går du på?

Svar: Tränar på actic i Luleå (pontusbadet)
Amanda Berggren

2013-05-17 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0