EXTRA STRONG, EXTRA FRESH

 
Blir snart galen! Sitter o snorar och harklar mig hela dagarna ut och in, och nu har mitt ena öra också pajjat!
Haft friluftsdag idag. Visst låter det väl liite kul? Men nä, det vi gör är att stå högst upp på ormberget och kollar då folk håller på med stafett, efter det äter vi en macka och efter det ska vi gå 5-10km själva. Jag trodde att friluftsdagarna brukade vara roliga att vara på. Typ leka runt lite, umgås o grilla. nope!
 
Jag vill bara bli frisk just nu så att jag kan återgå till min träning igen, är oerhört less på detta eftersom att jag nu haft min förkyldning i 1 veckas tid. Har ni några tips till mig som gör att jag blir iallafall lite friskare? och då menar jag helst inte "drick tee" utan något som fungerar jävlart asbra och som kan göra mig frisk fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0