NORRLAND LIVE

 
Idag är norrland kall, bitter, grå och regnig, Alla löv har börjat bli gula och det ligger en hel del av dom på backen.
Igår snöade det här i Piteå iallafall och i Tisdags så haglade det i Luleå vid hertsön.
 Jag däremot sitter redan med mina böcker o skolarbete såhär klockan 08.00 på en dag som jag inte ens ska till skolan. Ibland är det skönt att vara sjuk, men min hjärna och mina ben har svårt att sitta still. Så idag har jag 2 uppgifter som ska skickas in.
 
Längtar fortfarande tills att jag ska få träna, är så tråkigt att bara sitta och kolla tv. Har packat hela veckan ut för att gå på gymmet men i slutet i dagen inser jag att det inte funkar då man hostar som ett as och låter som en man i rösten. Blir att klunka hostmedecin och spruta en liter näs spray ihelg dvs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0