NOW OR NEVER

 
En helt vanlig dag, studenten Amanda A.K.A Mandee levererar ett nystädat hem och en såndär mysig take-care-of-myself söndag med ett varmt bad och massa avsnitt av "Keeping up with the Kardashian".
Har även umgåts med mamma idag, var och handlade på willys och fixade en lunch tillsammans innan hon och Janne for tillbaka till Kiruna igen. Från o med nu så ska jag bara ligga o ta det lugnt i sängen. Kanske tar fram körkortsteori-boken och pluggar lite sådär extra. Blir iallafall en tidig kväll, jag hoppas jag är frisk imorgon på morgonen så att jag kanske kan ta o gå på rullbandet lite innan skolan börjar.
 
 
Love the gym and..
..miss it more than anything <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0