MINA LÄSARE ÄR UNDERBARA


Mina läsare håller med mig förutom EN.. som då också är anonym. Att jag skriver ut och kanske sjunker lika lågt bryr jag mig inte om, om jag beteer mig barnsligt? Vem fan bryr sig, inte jag då iallafall.
Dom som stod för sin åsikt höll med mig och tyckte att denna person ( min kompis ) hade gjort något fel, som ni då ser på kommentarerna av inlägget "http://mandees.blogg.se/2012/february/gnall-inte-da-sjalv-du-star-o-titta-pa.html "
Jag tycker jag har rätt att skriva ut det såhär, det är min blogg och i min blogg skriver jag mycket om hur jag känner, vad jag hatar, vad jag älskar, det är som en mediadagbok, jag tycker det är skönt att skriva ut all min ildska istället för att nita till denna person vilket absolut INTE är acceptabelt.
Den anonyma tillåter tydligen mobbning och den anonyma säger att jag är barnslig som inte sägerd et irl. IP-adressen kommer från Kiruna, denna person vet antagligen vem jag är pga Kiruna är litet och denna person läser min blogg, varför inte själv komma och säga denna kommentar, säga att jag är barnslig osv? Jag skrivr inte ut mina inlägg anonymt iaf.. hur nu det skulle gå?

" du förödmjukar bara dig själv offentligt " ... Öhm din anonyma jävel vad gjorde inte du just? X)

Skrattretande!!

MANDEE'S <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0